אודותינו

חברת א.ברפמן מיבאת ומשווקת בישראל תנורי בישול ואפיה, קמינים ויחידות בישול משולבות זה למעלה מ - 30 שנה.

היבואן הבלעדי בישראל של מותג תנורי הבישול STEEL-CUCINE איטליה ו -GODIN צרפת המותגים המובילים בתחום תנור בישול ואפייה . קהלי היעד אליהם פונה חברת א.ברפמן הינם השפים המקצועיים, והקהל חובב הבישול המחפש הנאה בבישול ואפיה יחד עם תוצאות של מקצוענים. תנורי בישול ויחידות בישול משולבות של גודין וסטיל קוצ’ינה מהוות את השילוב האידיאלי, של תנור בישול מקצועי ועיצוב מרשים ויחודי המתאים לכל קו עיצוב במטבח המודרני של ימינו.

אולם התצוגה

אולם התצוגה ממוקם במרכז תל- אביב, ממוקם בלב הסוהו המתחדש של תל אביב. והנו הגדול והמתקדם ביותר בישראל בתחום הקמינים ותנורי הבישול והאפייה. הביקור במקום נערך בצמוד ליועצים הטכניים של החברה, וותיקים ומנוסים מאוד בתחומם, שמסבירים, מייעצים ועונים על שאלות הלקוח, במטרה לבצע התאמה אופטימאלית של המוצר לפרויקט הפרטי שלו.
לחברה חניה צמודה לאולם התצוגה (מומלץ לתאם את הביקור מראש)

מערך שירות כלל ארצי

לחברה מערך שירות והתקנות רחב מאוד ומיומן, הנותן מענה מיידי ומקצועי לכל לקוחות החברה, בפריסה ארצית. רמת השירות שלנו היא מהגבוהות הנהוגות בשוק המקומי, אנו מקפידים על עבודה עם טכנאי שירות מקצועיים, מיומנים, בעלי ניסיון ואוריינטציית שירות גבוהה. לחברה מערך התקנות ושירות טכני בלתי תלוי, הכולל את טובי המתקינים וטכנאים בארץ מדן ועד אילת.

על לקוחות החברה נמנים טובי השפים, הקונדיטורים ואנשי המקצוע הבולטים בתחומם  ,אדריכלים, מעצבי פנים, חברות מטבחים מובילות ,קבלנים ומפקחי בניה. בין לקוחותיה, מוסדות וארגונים רבים דוגמת חבר, קרנות השוטרים, חברות גז, עמותות בנייה, וכן לקוחות פרטיים מדן ועד אילת.

ברפמן-אודות

תנורי בישול ואפייה
Steel-Cucine

תנורי הבישול והאפיה של חברת STEEL CUCINE האיטלקית המיוצרים משנת 1922, הינם התנורים האיכותיים והמובילים בעולם הבישול האיטלקי. תנורים המאופיינים באיכות וברמת גימור גבוהים ובעיצוב מרהיב וייחודי. בשנת 2006 זכתה חברת א.ברפמן בזיכיון ייבוא בלעדי לתנורי בישול ואפייה של חברת STEEL CUCINE . בשל העיצוב המרהיב התאהב הקהל הישראלי בתנורי בישול של STEEL CUCINE שהפכו בתוך זמן קצר ביותר ללהיט החם בקרב קהל חובבי הבישול והשפים המובילים בארץ.

תנורי בישול ואפייה
GODIN

תנורי בישול של גודין הם שם נרדף בכל אירופה לאיכות, מקצועיות, רמת גימור ועיצוב ייחודי ברמה גבוהה ביותר. תנורי בישול של גודין מיוצרים במפעלי החברה בצפון צרפת מאז שנת 1840 בתהליך יצור קפדני תחת עמידה בכל תקני הייצור המחמירים באירופה. כל תנור מיוצר בעבודת יד ועובר ביקורת איכות וגימור יסודית. תנורי בישול של גודין הינם הבחירה של רבים מהשפים הידועים באירופה ובצרפת ובמיוחד ובשנים האחרונות

צרו אתנו קשר

לייעוץ מקצועי מנציג מכירות או לבירורים נוספים

    צרו אתנו קשר

    לייעוץ מקצועי מנציג מכירות או לבירורים נוספים

    דילוג לתוכן