תנור משולב למטבח הביתי

תנור משולב למטבח הביתי

כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם קונים תנור משולב

אם אתם עומדים לרכוש תנור, וודאי שמעתם לא אחת את המושג תנור משולב . המאמר הבאה כוללת את כל מה שאתם חייבים לדעת. מ ת ח י ל י ם

מהו תנור משולב

תנור משולב הוא יחידה שכוללת תאי אפיה וכיריים, אינדוקציה או על גז.
העובדה שהכיריים והתנור שייכים לאותה היחידה, יוצרת התאמה מדויקת יותר בין השניים, גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת הרמוניה עיצובית.

בניגוד לתנור בילד אין, התנור המשולב הוא יחידה שעומדת בפני עצמה, יחידת פרי סטנדינג, ובדרך כלל היא מכניסה מנות גדושות של סטייל לחלל.

לצפייה בקטלוג תנורים משולבים

לצפייה בקטלוג תנורים משולבים Steel דגם Ascot דגמי 2020

מנות גורמה ברמה של מסעדת שף

תנורים משולבים מתקדמים, מאובזרים בחיישנים מתקדמים ומשלבים תכניות שונות של בישול, אפיה וצליה, המאפשרות להתאים אותם באופן ייעודי למנה המסוימת, כך תבטיחו שהמנה תצא עסיסית, פריכה ובעלת טעמים מחודדים.

העבודה עם התנור המשולב מתאימה לחובב הבישול הביתי והיא מבטיחה תפעול ידידותי, קל ונוח, קיצור זמני ההכנה ותוצאות קולינריות ערבות לחיך.
כל אלו מתאפשרים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שמפתחים מותגי האיכות, כמו STEEL CUCINA, לדוגמה, מהמוכרים והאהובים ביותר בתחום.

איזו טכנולוגיה חשוב לשלב בתנור משולב

בחירה במותג איכות תבטיח לכם רמה טכנולוגית גבוהה שתשפיע על רמת הביצועים, אך יש כמה פיתוחים טכנולוגיים שחשוב לשים לב אליהם, כדי לדייק את הבחירה:
טורבו אקטיבי – מדובר טכנולוגיה שמפזרת את החום במידה שווה בכל חלקי התנור.
COOL START – טכנולוגיה שמאפשרת לטפל באופן איכותי, שאינו פוגע בתוצאה הסופית, כשמדובר במזון שעבר הקפאה.
STEAM – טכנולוגיה המאפשרת אפיה בריאה מבוססת אדים.

תוספות חשובות נוספות הן – שעון שיכוון למשך זמן האפיה הרצוי, טרמוסטט מתקדם לשליטה על הטמפרטורה, גריל מסתובב להבת טורבו כפולה שתקצר זמני הכנה ,מסילות טלסקופיות ועוד.

התאימו את התנור להרגלים שלכם

התנורים המתקדמים הם כמו רכבי יוקרה, אין סוף אפשרויות לשילוב של טכנולוגיות ואבזורים.
כדי לייצר התאמה אופטימלית, חשוב שתאפיינו את השגרה שלכם-
משפחה שמרבה לארח, קרניבורים מושבעים, משוגעים על פיצות ומאפים או משפחה צמחונית שחיה בעיקר על ירקות, אלו רק חלק מהדוגמאות, וכל אחת מהן, מצריכה שילוב של טכנולוגיות ואבזור שונה.
ככל שתהיו מדויקים בהגדרת השגרה הקולינרית שלכם, כך הבחירה בתנור המשולב החדש שלכם, תהיה מדויקת יותר.

המון סטייל במטבח  תנור משולב הוא מילה נרדפת לסטייל ולעיצוב מובחן.

מדובר ביחידה מסיבית, מעוצבת, עם מגוון רחב של אפשרויות גימור- ניקל, נחושת, נירוסטה וצבעים – שחור, ירוק, אדום, כחול, שמנת ועוד נוספים.
מראה התנור המשולב לא ישאיר אף לא אחד, אדיש למולו. מדובר ביחידה מעוצבת אפופת סטייל, שתכניס למטבח אופי מיוחד.
התנורים המשולבים מגיעים במגוון מידות, ממידות מיוחדות, המתאימות למטבחים רחבי ידיים ועד יחידות שמתאימות לגודל של תנור סטנדרטי.

היכן ניתן להשיג

חברת א. ברפמן, יבואנית מותגי האיכות הבינלאומיים, פועלת ומשווקת תנורי בישול כבר למעלה מ- 30 שנה, ובנתה לעצמה מוניטין שהולך לפניה. באולם התצוגה ובאתר החברה תוכלו להתרשם ממגוון תנורים משולבים מהמתקדמים ביותר בעולם, זאת לצד קולקציה מרשימה של תנורים נוספים ואבזור משלים. קולקציית התנורים של החברה כוללת את התנורים המתקדמים והחדשניים ביותר, כולם נוחים וקלים לתפעול, ומאובזרים במיטב הטכנולוגיות, כך שניתן להתאים את התנור הנכון ביותר שיענה לדרישות הספציפיות שלכם.

 

דילוג לתוכן