תנור בישול משולב souveraine-1500

הכירו את הדור הבא של תנורי הבישול

תנורים משולבים גדולים

נדמה שבכל כמה חודשים עולה סצנת הבישול הביתי מדרגה. תקופת הקורונה בה כולנו היינו ספונים בביתינו, הוציאה מרבים מאיתנו את הבשלן שבהם. לא בכדי זינק הביקוש ליחידות בישול מקצועיות, כשהמבוקש ביותר הוא תנור משולב מקצועי.
לא רק בישראל נרשמת פריחה קולינרית. העולם כולו מכוון את הספוט לעבר המטבח הביתי, ומותגי האיכות מיישרים קו עם הביקוש – פיתוח יחידות בישול מקצועיות שמתאימות לבשלן הביתי.

תנור משולב מקצועי – כל מה שאתם חייבים לדעת

  • תנור בישול משולב מקצועי הוא לב המטבח. מדובר ביחידה שיכולה להגיע גם בגרסת ה- BUILT IN אך אוהבי הבישול יעדיפו לאמץ את יחידת הפרי סטנדינג המשולבות שמשמשת כלב הפועם של המטבח ואייקון עיצובי ומלא סטייל.
  • יחידות בישול אלו מורכבות מכיריים מאסיביות ותא אפייה משוכלל ושניהם יחדיו מאפשרים להכין בהם את רוב מה שתצטרכו להכין במטבח.
  • תנורים משולבים גדולים, מבטיחים ביצועים מרשימים ותוצאה מדויקת של המנות שתכינו. בישול עוצמתי ומדויק.
  • על אף שניתן לקבל יחידות בישול אלו עם כיריים אינדוקציה, הבשלן הביתי, זה שהתשוקה לבישול זורמת בעצמותיו, יעדיף בדרך כלל את הכיריים גז המסורתיות. מעבר לביצועים המרשימים ועוצמת הלהבות, מדובר באלמנט אפוף סגנון שמוסיף למראה כולו אפיל מושלם.

טווחי מחירים וביצועים

תנורים משולבים גדולים נועדו כדי לשרת אתכם ולאפשר לכם לעוף עם החלומות הכי פרועים שלכם.
תא האפיה מאובזר בחיישנים יבטיח פיזור חום אחיד ורמת לחות הנדרשת בכדי לשמור על העסיסיות. כל יחידת בישול ניתן לאבזר במגוון רחב נוסף של אלמנטים שישפרו אותה עוד ועוד. הכל עניין של תקציב והשמים במקרה הזה הם הגבול. לכן כדאי להציב מראש את התקציב ובהתאם לכך תותאם החלופה המתאימה לכם ביותר.

ארוחת חג רבת משתתפים כמו במסעדה

תנורים משולבים גדולים ומקצועיים הם תנורים שיאפשרו הכנה של מנות ברמה מקצועית כמו במסעדה איכותית. הכיריים הרחבות, עוצמת הלהבות, תא האפיה, גדול במיוחד המאובזר בחיישנים מתקדמים, כולם יחדיו מלכדים לכדי חוויית בישול איכותית ואנינה. אין גבול ליצירתיות ולביטחון שמקבל הבשלן כשיש לו גב מקצועי שכזה מאחוריו.

שירות, איכות ואמינות במקום אחד

א ברפמן, יבואני מותגי האיכות גודין הצרפתי, וסטיל קוצינה האיטלקי, יידעו להתאים לכם את תנור הבישול הנכון עבורכם. קולקציית תנורי האיכות כוללת תנורים עם תוכניות בישול רבות ומתקדמות, לרבות בישול מבוסס אדים, מידות התנור מגיעות במנעד רחב המאפשר התאמה לחללים בגדלים שונים, ישנם תנורים במראה תעשייתי לצד תנורים במראה וינטאג’ ונוספים. יחידות הבישול מגיעות בקשת רחבה של גוונים מהנירוסטה הכסופה וצבעי שמנת ועד צבעים עזים כמו אדום, כחול, ירוק ושחור.
אצלנו תוכלו לאפיין את ההתנהלות שלכם כשפים ביתיים ולבצע התאמה של יחידת הבישול הנכונה ביותר לצרכים שלכם, כזאת שתעניק לכם את חוויית המשתמש האולטימטיבית.

דילוג לתוכן